Назад към новините

Mapex създаде софтуер за умно управление на транспорт и логистика

22.08.2017

Office Express вече използва технологията в организацията си. 

22 август 2017 г. – Мапекс, водещата българска геоинформационна компания, създаде технологично решение за интелигентно управление и автоматизиране на процесите по планиране, контрол и управление на транспортната дейност. Приложението се нарича ZiGO и позволява оптимизиране на разходите на компаниите, автоматизирано планиране на маршрути в реално време, управление на транспортните ресурси, комуникация между служителите и съхранение и анализ на данни. 

В създаването на ZiGO, Mapex използва всички способности на компанията – създаване на облачни технологии, въвеждане на географски информационни системи, управление на геоинформация и нашата база данни от над 720 000 адреса в България, която е най-богатата адресна и геопространствена база в страната, с регулярна безплатна актуализация. Всичко това ни позволява да създадем уникално софтуерно решение, което смятаме, че ще бъде от изключителна полза за всички организации, за които транспорта е важен.“, отбеляза г-н Балтаджиев, директор информационни технологии в Мапекс. 

ZiGO e облачно решение, което позволява на организациите не само да оптимизират логистичните си процеси, но и в резултат на това да предоставят по-качествени и евтини услуги на клиентите си. Управлението на логистичните процеси е критичен елемент от успешния бизнес във времената на електронна търговия и все по-сложни изисквания към логистичните способности на организациите. Една значима компания, която вече въведе ZiGO e лидера в доставка на офис консумативи Office Express. 

„От изключителна важност за нас е да можем да контролираме разходите си за да можем да предоставим на клиентите си най-добрите условия за покупка и доставка на офис консумативи. Нашата мисия е да помагаме на компаниите ефективно да управляват офис разходите си и за да постигнем това, ние въвеждаме най-новите технологични решения като ZiGO за да оптимизираме своите процеси.“, каза г-н Николай Нанков, управляващ директор на Office Express.

 Чрез ZiGO Office Express управлява транспортен парк от брой автомобили. Автоматизираните алгоритми въведени от специалистите на Mapex позволяват актуализиране на маршрути в реално време при промяна на първоначално зададените условия, както и 24/7 часа контрол над транспортните средства чрез наблюдение на тяхното местоположение и състояние по множество параметри. Системата е интегрирана с технологичните платформи за управление на ресурсите на клиента като ERP и CRM. 

ZiGO  e уеб базирана платформа, независима от използваните технологични решения в организацията. Тя е разработена посредством най-съвременни технологии в областта на облачните услуги с архитектура ориентирана към услугите и всяко решение може да бъде адаптирано към конкретните нужди на организацията. 

ZiGO ползва подробна адресна база на 720 населени места на територията на България, което представлява 100% от всички населени места с над 10 000 жители. 

Илюстрации на ZiGO може да откриете на следния линк: https://goo.gl/LpMqWN

Повече информация за платформата може да откриете на: http://www.zigo.bg